Cele mai bune uleiuri esențiale pentru pierderea în greutate

uleiuri_esentiale_pentru_pierderea_in_greutate

De mii de ani, oamenii au descoperit abilitățile de vindecare ale uleiurilor esențiale pentru tot, de la dureri minore până la cele majore. Deși cercetările privind eficacitatea acestor uleiuri sunt adesea limitate, există dovezi care sugerează că anumite uleiuri au proprietăți medicinale. Uleiul esențial din plante este distilat, presat și lăsat în cea mai pură formă. Din acest motiv, sunt adesea văzute ca o alternativă naturală la medicamentele tradiționale. Dacă încercați să pierdeți kilogramele în plus, vă recomandăm să adăugați uleiurile esențiale la planul de pierdere în greutate. Uleiurile esențiale pot fi in măsură să vă ofere un număr de beneficii complementare.

Vrei să beneficiezi și tu de aceste uleiuri calitative, la prețuri excepționale?

 

Cum pot ajuta uleiurile esențiale la pierderea in greutate?

Beneficii

Uleiurile esențiale pot spori dieta si planul de exerciții fizice in mai multe moduri. Ele pot ajuta la energizarea corpului înaintea antrenamentului. Acestea pot, de asemenea, ajuta la reducerea poftelor alimentare. Deși uleiurile esențiale nu sunt în măsură să promoveze în mod direct scăderea în greutate, ele vă pot îmbunătăți planul de dietă și exerciții fizice în mai multe moduri. De exemplu, uleiurile esențiale, cum ar fi lavanda, pot să promoveze un somn mai bun și să scadă insomnia. Când obțineți cantitatea adecvată de somn, este mai probabil să aveți o zi productivă. Persoanele care sunt obosite, au în general mai multe șanse de a ajunge să ia gustări nesănătoase sau să mănânce la fast-food.

Unele uleiuri pot ajuta, de asemenea la:

  • Reducerea anxietății
  • Reducerea sentimentelor depresive
  • Ușurează durerile
  • Îmbunătățesc digestia

Ideea este că, dacă vă simțiți bine din punct de vedere mental și fizic, sunteți mai bine poziționați pentru a vă menține obiectivele de scădere în greutate. Aceasta poate însemna păstrarea rutinei exercițiilor fizice sau alegerea fructelor în locul dulciurilor. Mai exact, uleiurile esențiale pot ajuta la: reducerea poftei alimentare, energizarea corpului, corectarea celulitei și a vergeturilor.

Ce spun cercetările?

Cercetările sunt necesare pentru a determina cu adevărat eficacitatea uleiurilor esențiale, precum și beneficiile potențiale sau riscurile asociate cu utilizarea acestora. Dar, deși cercetările sunt limitată, există câteva studii care susțin utilizarea uleiurilor esențiale pentru gestionarea pierderii în greutate. Unele uleiuri esențiale folosite pentru a ajuta la scăderea în greutate includ:

Ienupăr

Într-un studiu din 2014, cercetătorii au studiat compușii chimici găsiți în uleiul esențial de ienupăr. Ei au descoperit că uleiul are proprietăți anti obezitate bogate și antioxidante. Deși nu există nici o cercetare care să evalueze direct utilizarea uleiului de ienupăr pentru a pierde în greutate, aceste dovezi sugerează că poate fi un instrument util în gestionarea pierderilor în greutate. Uleiul este considerat a reduce retenția de apă, astfel încât aplicarea locală poate fi cea mai bună abordare.

Salvie

De mult folosit in Asia pentru efectele sale medicinale, uleiul esențial de salvie poate ajuta la tratarea sau prevenirea obezității. Un studiu din 2013 a constatat că uleiul esențial de salvie poate ajuta la protejarea organismului împotriva stresului oxidativ. Acest tip stres poate duce la condiții cum ar fi obezitatea, diabetul, un sistem imunitar slăbit și multe altele.

Cum se utilizează uleiurile esențiale pentru pierderea în greutate

Dacă doriți să adăugați uleiuri esențiale la planul dumneavoastră de gestionare a pierderii în greutate, trebuie să vă adresați mai întâi medicului dumneavoastră. Aceștia pot lucra împreună cu dvs. pentru a evalua dacă aceasta este opțiunea potrivită pentru dvs. și pentru a discuta eventualele riscuri potențiale. Aplicarea locală este cea mai bună opțiune când utilizați uleiuri esențiale pentru pierderea în greutate. În funcție de uleiul utilizat, acest lucru vă poate ajuta să reduceți retenția de apă și balonarea sau să reduceți apariția celulitei și a vergeturilor. Asigurați-vă că diluați uleiul esențial ales de dumneavoastră cu un ulei de purtător înainte de aplicare. Aplicarea uleiului esențial nediluat pe piele poate provoca inflamații sau iritații. Unele uleiuri purtător includ ulei de nucă de cocos și ulei de măsline. Ar trebui să adăugați o uncie de ulei purtător la fiecare 12 picături de ulei esențial. Este important să faceți un test cu acest amestec pe o mică porțiune de piele înainte de utilizarea completă. Pielea din interiorul antebrațului este, în general, cel mai bun loc pentru a face acest lucru. Așteptați 24 de ore și notați eventualele simptome pe care le puteți prezenta. Dacă nu aveți nici o iritație sau disconfort, amestecul trebuie să fie în siguranță.

Riscuri și avertismente

Riscuri

  1. Aceste uleiuri nu trebuiesc ingerate.
  2. Uleiurile esențiale nediluate pot provoca iritații și inflamații.
  3. Este posibil să fiți mai sensibili la arsurile solare după utilizare.

Deși uleiurile esențiale sunt în general văzute ca fiind sigure pentru utilizare, există câteva lucruri de care ar trebui să țineți cont. Uleiurile esențiale nu trebuie să fie ingerate. Aceste uleiuri sunt foarte puternice și chiar câteva picături vă pot provoca disconfort gastro-intestinal sever. Dacă ingerați uleiuri esențiale și aveți o reacție adversă, solicitați asistență medicală. Nu folosiți niciodată ulei esențial nediluat, deoarece poate provoca inflamații și iritații. Întotdeauna trebuie să faceți un test de alergie pentru a determina modul în care pielea dumneavoastră va reacționa la uleiul esențial diluat. Dacă sunteți gravidă sau alăptați, asigurați-vă că vă consultați cu medicul dumneavoastră înainte de utilizare. De asemenea, trebuie să purtați protecție solară atunci când utilizați uleiuri esențiale. Acestea pot face pielea mai sensibilă la soare.

Cea mai obișnuită metodă de a pierde în greutate este să urmați o dietă sănătoasă și echilibrată. Ar trebui să fie bogată în antioxidanți, grăsimi sănătoase și proteine ​​curate. Grăsimile sănătoase se găsesc în general în uleiuri și alimente precum avocado, fructe și legume. Proteinele curate includ fasole și carne care nu sunt prăjite sau grase. De asemenea, trebuie să adăugați în exerciții zilnice, astfel încât să ardeți calorii. Un deficit de calorii poate duce la pierderea in greutate. Specialiștii recomandă 30 de minute de activitate fizică de cel puțin cinci ori pe săptămână. Acest lucru poate fi orice, de la mers pe jos, grădinărit, până la bicicletă. Puteți adăuga, de asemenea, haltere la rutina dvs. pentru a ajuta la crearea masei musculare, arzând mai multe calorii. Dacă acestea nu funcționează, consultați-vă medicul. Doctorul vă poate evalua planul actual de pierdere în greutate și vă poate ajuta să îl restructurați după cum este necesar.

Dana

Author Since:  iulie 1, 2019

Lasă un comentariu

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)